Idi do glavnog sadržaja
Potvrdi
Idi do menija
Potvrdi
Idi do podnožja
Potvrdi
nazad na blog

3/5/2025

Poslovna adresa bez iznajmljivanja poslovnog prostora

Poslovna adresa bez iznajmljivanja poslovnog prostora

Zamislite da vodite mali tim iz dnevne sobe, stalno šaljete ponude i razgovarate s klijentima - a oni vas pitaju: “Gdje vam je sjedište?” Bez profesionalne adrese, gubite kredibilitet još prije prvog sastanka. Evo kako to brzo i praktično riješiti:

1. Pregledajte dostupne usluge virtuelnih kancelarija

Prvi korak je da pronađete pružatelje virtuelnih kancelarija u Vašem željenom mjestu i uporedite ih npr. u prostoj tabeli. Napravite listu od 3–5 kompanija, te ubacite njihove osnovne podatke u tabelu: cijena, adresa, usluge i sl. Možete sastaviti listu pružatelja jednostavnom Google pretragom kao npr. "virtuelna kancelarija Banja Luka". Ali, koje kriterije upisati u tabelu za poređenje?

  • Lokaciju adrese (centralna gradska zona najbolje odražava profesionalnost i gradi jači imidž, dok periferija ima prednost što može biti jeftinija)
  • Usluge u paketu (skener pošte, prosljeđivanje, fizičko čuvanje i sl.)
  • Recenzije korisnika (tražite ocjene na Googleu ili LinkedIn grupama)
  • Cijenu (mjesečni trošak vs. godišnja pretplata)

2. Provjerite pravnu validnost adrese

Drugi korak je osigurati da adresa zadovoljava uslove relevantnih institucija za registraciju sjedišta firme.

Šta tražiti:

  • Uzorak potvrde o registriranom sjedištu (s identifikacijskim brojem i službenim pečatom).
  • Primjer ugovora o pružanju usluge sjedišta s jasno navedenim trajanjem i otkaznim rokovima (npr. 30 dana).

Koraci da to realizujete:

  1. Pošaljite email s upitom kako biste dobili tražene dokumente. Evo i primjer:
Poštovani,

Zainteresovani smo za Vašu uslugu virtuelne kancelarije i ljubazno vas molimo za:
1. Uzorak potvrde o registrovanom sjedištu (s identifikacijskim brojem i pečatom).
2. Primjer ugovora o pružanju usluge sjedišta, uključujući trajanje i otkazni rok.

Unaprijed hvala na brzom odgovoru.

Srdačno,
[Ime Prezime]
[Naziv firme]
[Email adresa]
[Telefon]
  1. Prije potpisivanja, pažljivo proučite odredbe o raskidu i eventualnim naknadama.

3. Uporedite brzinu aktivacije i fleksibilnost

Idealno je da na adresu možete prebaciti poštu unutar 24 - 48h. Takođe je bitno provjeriti i skalabilnost - ako vam kasnije zatreba i coworking ili sala za sastanke, pogledajte cijene i mogućnosti doplate.

Kontaktirajte podršku svakog davatelja i pitajte: “U kojem roku mi aktivirate adresu?”.

Dodatno, detaljno pregledajte uslove otkazivanja - bitno je da ne budete vezani na duge ugovore.

4. Zaključivanje ugovora i dokumentacija

U ovom koraku formalizujete saradnju i stičete sve potrebne potvrde za zvaničnu registraciju i fakturisanje:

  1. Popunjavanje obrasca: obično online, s osnovnim podacima o firmi (ime, JIB, PIB).
  1. Identifikacija: skenirani dokumenti direktora ili osnivača (lična karta, pasoš).
  1. Potpis ugovora: elektronski ili u kancelariji pružatelja usluge.
  1. Dobijanje potvrde: nakon potpisa, dobićete digitalni i fizički dokument za sud i fakture.

Bonus korak

Iskoristite ovo vrijeme da ažurirate sve kanale komunikacije i unesete novu adresu:

  • Web-stranica: zamijenite dosadašnju adresu s novom u footeru i na stranici “Kontakt”.
  • E-mail potpis: uključite punu adresu i/ili mapu.
  • Poslovne kartice: preuzeti ili izraditi dizajn šablona koji sadrži novu adresu i poslati na štampanje.
  • Fakture: ažurirati PDF-šablon (footer) tako da se nova adresa automatski pojavljuje na svakoj fakturi koju generišete.

Zaključak

Profesionalna poslovna adresa više nije privilegija velikih firmi. Uz par klikova i relativno malih ulaganja možete - bez najma fizičkog prostora - odmah:

  • podići kredibilitet Vaše firme,
  • privući više klijenata,
  • osigurati usklađenost sa zakonskim propisima,
  • zaštititi privatnost osnivača,
  • skratiti vrijeme administracije,
  • i otvoriti vrata novim tržištima.

Ako želite ubrzati proces, pogledajte pakete Virtuo Global i odaberite plan koji Vam najviše odgovara.

Otkrijte jednostavnost uz Virtuo

Sa Virtuo brzo, jednostavno i bez stresa - od registracije do administracije. Mi se brinemo o svemu, a ti se fokusiraj na rast svog biznisa.

Registruj SE!
Registruj SE!
zatvori